سوالات متداول
لطفا سؤالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال کنید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
سوالات متداول
از سال 1370
پشتیبانی برنامه ها، سرویس ها و سامانه ها به صورت ارتباط اینترنتی،تبکت ها ، ارتباط تلفنی و اعزام کارشناس صورت می گیرد.
پشتیبانی تلفنی و اینترنتی در ساعات کاری ارائه می گردد
در صورت نیاز به سرویس دوره ایی سرور ها یا بررسی حضوری، در اسرع وقت کارشناس از دفتر مرکزی یا دفتر مشهد به محل صندوق قرض الحسنه اعزام می گردد.
بله، تعدادی از سرویس ها و سامانه ها دارای پشتیبانی 7*24 می باشند که کارشناسان پشتیبانی به صورت 24 ساعته آنها را رصد کرده و در صورت بروز مشکل، سریعا درصدد رفع آنها بر میآیند.
به ثبت مشکل،درخواست، انتقاد، پیشنهاد و نظر به صورت پیام و بدون ارتباط تلفنی، عمل ثبت تیکت گفته می شود.
از مزایای ثبت تیکت می توان به صرفه جویی در زمان، بررسی سریع تر و عدم اتلاف وقت پشت خطوط تلفن، اشاره کرد.
برای ثبت تیکت می توانید از طریق پورتال مشتریان شرکت کوثر اقدام کنید.
بله، تعداد زیادی از صندوق هایی که مجوز بانک مرکزی دارند از این نرم افزار استفاده می کنند.